תעודת אחריות – למשך שנה
דגם: FIG
מס' סידורי / מס' מכשיר : __________________
שם הרוכש: ___________________
תאריך רכישה : _____ / ___ / ___
משך האחריות: החברה מעניקה אחריות למשך שנה אחת )12 חודשים( ממועד רכישת
המכשיר, בהתאם לתנאים המפורטים להלן.
מה מכסה האחריות
1. תיקון או החלפה של חלקים פגומים עקב ליקויים ביצור או ברכיבים, כפי שייקבע על ידי
שירות הלקוחות.
2. בעיות תוכנה שגרמו לחוסר תפקוד תקין של המכשיר )לא כולל שינויים לא מורשים
במערכת ההפעלה(.
3. במידה ולא ניתן לתקן את המכשיר — שיקול להחלפה במכשיר מתוקן או תיקון שיחזיר
את המכשיר לתפקוד תקין.
מה לא כלול באחריות
א. נזקים שנגרמו בעקבות שימוש רשלני, נפילות, שבר, חדירת נוזלים או חשי פה לתנאים
מחמירים.
ב. שינויים, תיקונים או פתיחת המכשיר על ידי מי שלא הוסמכו על ידי היצרן/המשווק.
ג. חלקים שחלים בהם בלאי טבעי )כגון סוללה( לאחר תקופה סבירה של שימוש.
ד. נזקים כתוצאה מהתקנת תוכנות צד שלישי או שימוש שאינו לפי הוראות היצרן.
הנחיות לניצול האחריות
.1 יש להציג את תעודת האחריות ו/או חשבונית מקורית בעת פניה לשירות.
.2 הנחיות למשלוח למעבדה יש ליצור קשר עם החברה או עם חנות משווקת מורשי ת ו/או
מעבדה מוסמכת ע" י החברה/המשווק.
.3 הוצאות שילוח חזרה למעבדה עשויות לחול על הלקוח אלא אם צוין אחרת.
חתימה
שם נציג החברה / חותם / שם המוכר והחנות המשווקת : __________________ __
חתימת הנציג : _______________
חתימת הלקוח : _____________
הערה : תעודה זו מהווה התחייבות אחריות על-ידי המוכר/היצרן בהתאם לתנאים שפורטו
בלבד. ברם, תנאים נוספים עשויים לחול על פי מדיניות המוכר ורישוי מקומי.
פרטי יצירת קשר לשירות ותמיכה
פלאפון : 053-381-0100 

(הערה: פלאפון זה הוא הפלאפון הרשמי של חברת Fig Phone בישראל)

אתם מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה ובקשה!

אימייל ליצירת קשר:figphoneisrael@gmail.com

תפריט נגישות